בדומה לעמוד הדיסקאבר של אינסטגרם או טוויטר, שפוסטים המגיעים לשם זוכים להרבה יותר תהודה וחשיפה, גם לטיקטוק יש עמוד כזה, שכולם שואפים להגיע אליו; הלא הוא עמוד הפור יו.
זה לא סוד שרוב המשתמשים בטיקטוק רוצים לחרוך את האפליקציה ולהיות ויראליים בטירוף; ובואו נודה באמת, כל האמצעים כשרים!
לאורך השנים וההתמקצעות באפליקציה, טיקטוקרים רבים פיתחו תאוריות שונות לפצח את האלגוריתם שמניע את עמוד הפור יו, אבל אף אחד לא באמת הצליח לעלות על שיטה שעובדת באופן מושלם.
אם גם אתם שוברים את הראשון בניסיונות להבין כיצד עמוד הפור יו עובד, כתבה זו תמחוק כמה סימני שאלה מרכזיים בעניין.
מה זה בעצם עמוד הפור יו? למה חשוב לי בתור טיקטוקר שהסרטונים שלי יגיעו לשם?
כאמור, עמוד הפור יו הוא החלום של כל טיקטוקר באשר הוא; זהו מסך הפתיחה כשאתם נכנסים לאפליקציה, המראה לכם את הסרטונים הכי טרנדיים וחמים באפליקציה.
אתם יכולים להיות בטוחים שהסרטונים שמגיעים לעמוד הפור יו לא הגיעו לשם 'סתם'; הם גרפו ים לייקים, צפיות וכו', וה'פרס' שלהם הוא להופיע בעמוד הבית של האפליקציה.
אמנם תעלומת העמוד עדיין לא ברורה במאה אחוז, אבל צוות FYP ינסה לפזר (לפחות) חלק ממסך העשן שאופף אותה. קנו עוקבים
העלו תכנים באופן תדיר; שמרו את העוקבים שלכם צמאים ורעבים לסרטונים שלכם
בראש ובראשונה, בין אם אתם כבר ותיקים באפליקציה או זה עתה התחלתם את דרכיכם בטיקטוק, להעלות תכנים באופן תדיר וסדיר היא המנטרה שלפיה אתם צריכים להתנהל.
מובן שאם רק התחלתם לאחרונה באפליקציה, אתם הרבה יותר נלהבים להעלות ולשתף סרטונים, ויש לכם הרבה רעיונות שרק מחכים להתפרסם.
שימו לב שהאתגר האמיתי מתחיל אחרי שכבר 'חייתם' קצת את האפליקציה, ומתחיל המאבק האמיתי להעלות סרטונים מרגשים וחדשניים באופן קבוע.
בסביבה תחרותית כמו בטיקטוק, הקלישאה 'רק החזק שורד' היא אמת אבסולוטית.
אם לרגע נוריד את הרגל מהגז ונפסיק להעלות ולעדכן סרטונים ותכנים חדשים, במהרה נמצא את עצמנו לא רלוונטיים.
בכדי להימנע ממצב כזה, תוכלו תמיד להישאר עם הראש מעל המים ע"י קניית עוקבים לטיקטוק;
מספר רב של עוקבים הוא מה שכל טיקטוקר צריך בשביל לבסס נוכחות חזקה ומשמעותית במדיה החברתית.
השתמשו בהאשטגים
כל טיקטוקר מומחה יגיד לכם שלהאשטגים שאתם מוסיפים לסרטונים יש השפעה מכרעת על רמת הויראליות של הסרטונים שלכם, לכן השימוש בהם מאוד פופולרי.
צוות ממליץ בחום לערוך סקר האשטגים מעמיק ומקיף בשביל למצוא את ההאשטגים השימושיים ביותר בנישה שלכם, להרבות להשתמש בהם, ולוותר על אלה שלא.
כמו כן, אם עדיין לא הוספתם עוקב למשפיענים בולטים בנישה שלכם, זה בהחלט הזמן לעשות זאת.
מהם תוכלו לקבל השראה לסרטונים חדשים כשנגמרים לכם הרעיונות, ואף תוכלו ליזום איתם שיתופי פעולה בעתיד.
כמובן, חשוב לא פחות: אל תתפשרו על התכנים שאתם מעלים, ודאו שהם הכי איכותיים שיש
אחד ממרכיבי המפתח להגעה לעמוד הפור יו הוא האם הסרטונים שלכם נצפים מתחילתם ועד סופם, מה שעוד יותר מדגיש את הצורך לדאוג שהסרטונים שלכם יהיו יצירתיים ואטרקטיביים;
ויזואלית ורעיונית שתי השניות הראשונות בתחילת כל סרטון הן קריטיות ביותר באשר לגורל הסרטון, האם הצופים 'ישארו איתכם' עד הסוף או שימשיכו לגלול עד שימצאו סרטון טוב יותר שבאמת יגניב אותם.
המלצה שלנו - דאגו להשתמש ב'תותחים הכבדים' שלכם בתחילת הסרטונים כדי למשוך תשומת לב ולזכות בתשומת הלב של העוקבים שלכם.
כמו כן, הוספת טקסט לאורך הסרטון יכולה אף היא לעזור בזה.
צאו מנקודת הנחה שאם יש לסרטונים שלכם את 'האקס פקטור', כלומר גם אם רק עשרה אנשים ראו אותם מתחילתם עד סופם, סימן שעשיתם משהו נכון ואפקט כדור השלג כבר נכנס לתוקף ומתחיל להתגלגל והאלגוריתם ימליץ עליהם לכמאה משתמשים נוספים, וכך הלאה.
עקבו אחר טרנדים
כמובן, אחד הפיצ'רים הייחודיים לטיקטוק, שהפך אותה לכה פופולרית הוא הטרנדים הסוחפים והכיפים שיש לה להציע.
דרך נוספת להגדיל את סיכויי ההופעה שלכם בעמוד הפור יו היא יצירת סרטוני טרנד ו\או אתגרים שונים, ולתת שם את הטאצ' האישי שלכם.
לסיכום
בכתבה זו איגדנו טיפים שונים להגעה לעמוד הפור יו בטיקטוק. קחו בחשבון, משתמשים אחדים עקבו אחרי הטיפים האלה מילה-במילה ובכל זאת לא הגיעו לעמוד הפור יו.
מנגד, אחרים הצליחו לעשות זאת תוך יום אחד בלבד. טיקטוק היא חידה, ומה שנכון לפרופיל אחד לא בהכרח נכון לאחר. אבל חידה שכ"כ כיף לבלות בה ולגלול בה סרטונים, בהחלט שווה לנסות את מזלכם!