מכירים את המושג ׳אפקט דומינו׳? ניתן להיתקל בו הלכה למעשה גם כשמדברים על טיקטוק.
כשיש לכם עוקבים רבים, טבעי שגם מספר הלייקים שלכם על כל סרטון שתעלו יהיה בהתאם.
וכאמור, לייקים ועוקבים הם המהות של צמיחה בטיקטוק ואיך לקדם את עצמכם בצורה מיטבית.
עם זאת, כאן במקרים האלה יש יוצאי דופן. לעיתים קורה למשתמשים מסוימים שיחס עוקבים-לייקים אצלם הוא לא בדיוק חופף.
במצב כזה, יש לוודא שהסרטונים שלכם מקבלים לייקים בדרכים אחרות; למשל, ע״י קניית לייקים לטיקטוק.
איך זה שדווקא לייקים משפיעים כ״כ על המעורבות בטיקטוק?
מבין כל המדדים שנכנסים תחת הכותרת ׳מעורבות בטיקטוק׳, לייקים הם כנראה המשמעותיים ביותר שבהם.
זו הסיבה שכמעט כל משפיען רשת יתייחס אליהם באופן אישי בפוסטים שלו ויבקש שתוסיפו את הלייק שלכם וכו׳, כדי שאח״כ בזכות הלייק שסימנתם אותו הפוסט יוצע לעוד אנשים, וככה המעורבות תלך ותגדל.
בנוסף, אם אתם מנהלים עמוד עסקי בטיקטוק, לייקים הם כלי מוכח להגדיל את המכירות שלכם, מאחר והם משדרים אמינות ללקוחות פוטנציאליים, ועוזרים למחוק אילו ספקות שלא יהיו אצלם במידה והם שומעים עליכם בפעם הראשונה.
וכמובן, בישראל של 2021 המספרים עדיין מדברים בעד עצמם; משמע, לייקים הם המפתח לסקרן ולעניין עוברים ושבים בטיקטוק לצפות דווקא בסרטון שאתם העליתם בין ים הסרטונים הקיים שם, ולהקדיש לו זמן.
מי שלא מנסה לשים את עצמו בנעליו של הקהל שלו בניסיונות לשכלל ולהתאים את התוכן בדיוק לטעם שלהם, עומד לאבד הרבה עוקבים בדרך, וחבל.
כל הסיפורים הכי מוכרים על משפיעני הרשת שפרצו תוך לילה לא קרו סתם ככה; היה שם מחקר קודם ומעמיק מה הכי מעניין ומדבר אל העוקבים שלהם, וכתוצאה מכך בא סרטון ויראלי שפגע בול בפוני ותפס תאוצה כמו אש בשדה קוצים.
סיכום
בכתבה זו דנו על הקשר החזק בין לייקים ועוקבים בטיקטוק, ואיך באמצעותם נפתחות המון דלתות בטיקטוק ובכלל בעולם הדיגיטל.
מי שרוצה להיות שמפיען, כדאי שיתחיל לדאוג כמה שיותר מהר למספרי הלייקים והעוקבים שלו בטיקטוק, כי זה הדיבור היום.