טיקטוק היא מהפלטפורמות הכי פופולריות בעולם היום, שלא מפסיקה להפתיע ולשבור שיאים של הורדות חודשיות, ומשתמשים חדשים שמצטרפים אליה מדי יום.
ואם אנחנו כבר מדברים על טיקטוק, למה שלא נשבור איזה מיתוס לגביה: בניגוד למה שנהוג לחשוב, טיקטוק היא מזמן לא האפליקציה ׳של הילדים׳ בלבד.
היום זה כבר לא כזה מחזה נדיר לראות אנשים מבוגרים מעלים סרטונים לטיקטוק ונהנים מהטרנדים השונים שבאים והולכים בה, מנסים לשבור שיאים של לייקים ועוקבים לטיקטוק.
אפרופו אינסטגרם, מאז שטיקטוק הגיעה לאוויר העולם, היא עושה לאינסטגרם חיים קשים מה שנקרא, לאור האלגוריתם הייחודי שמניע את טיקטוק.
כשאתם מעלים סרטון חדש בטיקטוק, מספר העוקבים שיש לעמוד שלכם הוא בכלל לא צד בעניין כדי לקבוע אם הסרטון שלכם יהיה ויראלי או לא.
תחילה, הסרטון יהיה חשוף לקבוצה קטנה של משתמשים, ולפי האינטרקציה שלהם עם אותו הסרטון הפעולה הזו תחזור על עצמה ותתרחב לעוד ועוד אנשים בהדרגה.
כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על איך האלגוריתם מחשב צפיות.
מה בעצם הופך את טיקטוק לאפליקציה כזו ממכרת?
טיקטוק היא קרקע פורייה וטרנדית במיוחד להרוויח ממנה כסף.
משתמשים רבים שמים לינק לאתר שלהם או של העסק שלהם בביו כדרך פאסיבית לייצר לידים ולהגדיל את החשיפה באופן כללי.
כמובן, ניתן בטיקטוק אפשר לשתף פעולה עם מותגים גדולים או קטנים, לפרסם מוצרים שלהם, וליהנות מהרווחים של המכירות שקורות בזכות סרטון הקידום שהעליתם.
איך גם אני יכול ליהנות מכל מה שיש לטיקטוק להציע?
בתור התחלה, חשוב לבסס את מעמד עמוד הטיקטוק שלכם כעמוד שהכל קורה בו, כלומר שדואג לייצר תוכן חדש ואיכותי באופן קבוע.
מומלץ להתחיל מ-3-5 סרטונים מדי שבוע בתור התחלה.
כמובן, שיפור הויזואליות של הסרטונים שלכם זה תמיד דבר מבורך, ואם תשקיעו באפקטים ובעריכה שלהם זה ישתלם לכם בהמשך הדרך.
אם אתם באמת רוצים שעמוד הטיקטוק שפתחתם יהיה ויראלי, אתם חייבים להתייחס אליו במלוא הרצינות, ולהשקיע בו משאבים ואנרגיה.
ככה אתם גם פותחים לעצמכם עוד הזדמנויות עסקיות בטיקטוק, כמו למשל האפשרות להעלות לשידור חי ברגע שהגעתם ל-1000 עוקבים.
אתם עדיין כאן? לכו תעבדו על עמוד הטיקטוק שלכם, ותביאו אותו הכי רחוק שאפשר.