ללא צל של ספק, טיקטוק היא אחת הפלטפורמות הפופולריות והמכניסות ביותר כיום.
עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים, מה הפלא שכמעט כל בנאדם שאנחנו פוגשים מתחזק פרופיל באפליקציה.
כמובן, לצד הצמיחה וההגעה של האפליקציה אל לב המיינסטרים, כך גדלו גם ההזדמנות העסקיות שהיא טומנת בחובה.
בדומה למשפיעני אינסטגרם או יוטיוב, גם לטיקטוק יש את 'המנה שלה' של משפיענים וכוכבים.
אם גם אתם הגעתם לטיקטוק כשבראשכם מחשבה ומטרה אחת ויחידה - להיות משפיעני רשת, אבל לא יודעים איך להתחיל, הכתבה הזו היא בדיוק מה שחיפשתם.
מיד נציג בפניכם דרכים ואסטרטגיות (שעובדות!) בשביל לגדול באפליקציה לרמת משפיענים ולדבר לקהל שלכם בדיוק בשפה שהוא מבין.
שברו את מחסומי הדמיון ואל תפחדו לתת למוזה היצירתית שלכם לפרוץ
כולם יודעים שבטיקטוק הגורם המשפיע ביותר על היכולת שלנו להפוך לויראליים היא התוכן שאנו מעלים.
מאחר והאלגוריתם של האפליקציה עובד בצורה ייחודית ושונה מהמוכר, ברגע שאנחנו מעלים משהו לטיקטוק אנחנו לוקחים בחשבון שאותו הסרטון עלול להניב אחוזי חשיפה גבוהים ולהיחשף לכמות גדולה של אנשים.
אם אתם טיפוסים יותר ביישנים, יתכן שטיקטוק היא לא האפליקציה האידיאלית להתחיל ממנה.
עליכם לקחת בחשבון שבשביל להיות טרנדי בטיקטוק, עלינו לשדרג עצמנו ואת צורת החשיבה שלנו ל'מכונה' של רעיונות יצירתיים ומשוגעים. אם אתם בטוחים או לא עוקבים.
למרבה המזל, אין נישה שלא מקבלת במה בטיקטוק; מהדרכות איפור לטריקים וקסמים; באמת אין גבול לתחומי העניין שסרטוני טיקטוק נוגעים בהם.
אם אתם עדיין לא בטוחים אילו סרטונים להעלות באפליקציה, אל תשכחו שרוב המשתמשים באפליקציה נעים בין גילאי 16-24; ככה שאם אתם גמישים מספיק מבחינה יצירתית, אתם יכולים להתאים את התכנים לגילאים האלה.
בחרו נישה
ממש כמו בחיים האמיתיים, שאנחנו בוחרים במה לעסוק כשנהייה גדולים, כך גם ישנה חלוקה ל'מקצועות', כלומר נישות סרטונים בטיקטוק.
זו הזדמנות טובה לחשוב עם עצמכם במה אתם טובים? שירה, התעמלות קרקע, ריקוד; מבטיחים לכם שלכל תחביב יש מקום של כבוד באפליקציה עשירה ומתפתחת כמו טיקטוק.
איך תדעו שזה עובד, ללכת בעקבות היכולות והחוזקות שלכם?
עברו על עמודים של משתמשים חזקים בטיקטוק כמו צ'ארלי ד'אמליו וזאק קינג, ומספרי העוקבים והלייקים ידברו בעד עצמם.
שתפו פעולה עם משתמשים חזקים
כמובן, דרך אפקטיבית נוספת להגדיל את האימפקט שלכם בטיקטוק היא ע"י יצירת קשרים עם משתמשי 'מפתח' באפליקציה.
קשר מוצלח וטוב יכול להוליד שיתופי פעולה איתם.
כתוצאה מכך, תוכלו 'לספח' את הקהל של אותם המשתמשים (או לפחות חלק ממנו) לטובת העמוד שלכם; להוסיף לו עוד עוקבים ועוד לייקים.
כמובן, הדבר נכון וישים גם לגבי תקשורת עם עסקים ומותגים למיניהם; הם ידעו ליצור איתכם קשר במידה ויראו שלעמוד שלכם יש אחוזי מעורבות וחשיפה גבוהים.
אם אתם מרגישים שהפרופיל שלכם לא מספיק 'חזק' ואין לו מספיק עוקבים, קנו עוקבים לטיקטוק ושפרו את הנוכחות שלכם באפליקציה - במהרה תראו שלא אתם הם אלה שמחזרים אחרי עסקים, אלא ההיפך!
לסיכום
בכתבה זו הדגשנו את החשיבות של משפיעני טיקטוק להישאר נאמנים לעצמם וליכולות שלהם; רק ככה תוכלו ליצור תוכן מעניין ומושך את העין באופן סדיר.
אתם תתפלאו לגלות עד כמה זה קל לזהות כשאנחנו עושים משהו 'חצי כוח', שאנחנו לא באמת אוהבים ומתכווני ובכל זאת מעלים סרטון 'לשם ההעלאה'. בהצלחה מצוות FYP!