זה לא סוד שאחד הכיוונים השכיחים ביותר שרשתות חברתיות לוקחות לאחר שהן מתפוצצות בגדול הוא להיות פלטפורמה אפקטיבית ביותר לשיווק מעבר למאגר תוכן בלתי נגמר (נשמע לכם מוכר? אינסטגרם ופייסבוק עברו תהליך דומה).
היום אפשר לומר את אותו הדבר גם על האפליקציה ה׳צעירה׳ יחסית בנוף הרשתות החברתות החברתיות טיקטוק.
טיקטוק התחילה כפלטפורמה שמוקדשת לסרטונים קצרים ממש שמספרים סיפור גדול (ומצחיק, לרוב), ולפי איך שדברים נראים כרגע, נראה שהיא מאמצת את המגמה הרווחת בקרב הפלטפורמות האחיות שלה (אולי אחיות חורגות, בעצם), אינסטגרם ופייסבוק.
בזמן האחרון, בייחוד לאור משבר הקורונה שפקד את העולם ומשפיע בכל קנה מידה אפשרי, ועל אחת כמה וכמה בכל הנוגע לשיווק ולתרבות הצריכה, גם טיקטוק נהייתה שחקנית שיווק מרכזית בשוק המקומי והבינלאומי גם יחד.
מה הביא את טיקטוק למעמד הזה? למה כ״כ הרבה עסקים נוהרים לטיקטוק?
ישנן כמה סיבות לזה, אבל הסיבה המרכזית לכך היא הטבע ׳הקל׳ וה׳ידידותי למשתמש׳ של טיקטוק.
למה אנחנו מתכוונים? הסיכויים להיות ויראלי בטיקטוק גבוהים יותר בהשוואה לפלטפורמות אחרות.
זהו יתרון לא מבוטל, שמשמעותו היא שגם עמודים שלא ׳מתפוצצים׳ מעוקבים לטיקטוק והסרטונים שלהם לא בהכרח זוכים להרבה לייקים יכולים להרים את הראש ולתת פייט לעמודים מבוססים יותר.
אם גם אתם רוצים לרכוב על גל הויראליות של טיקטוק, וליהנות מכל הפריווילגיות שהוא טומן בחובו, הנה 2 טיפים מרכזיים שיעזרו לכם להאריך את ׳חיי המדף׳ של הסרטונים שלכם:
- תוסיפו האשטגים להעלאות שלכם. אמנם זה מעכב את שחרור הסרטון לאוויר העולם בדקה או שתיים, אבל בעינינו זו אחלה דרך לנסות להגדיל את המעורבות והחשיפה של הסרטונים שלכם.
אם עדיין לא יצא לכם להוסיף האשטגים, אין זמן טוב יותר לזה מאשר עכשיו! - שתפו פעולה עם חברים או עם טיקטוקרים אחרים ותייגו אותם בסרטונים שלכם.
חשיפה היא שם המשחק בטיקטוק, ואם אתם שואלים את חברי צוות fyp, כל האמצעים כשרים בשביל לעזור למספרים לטפס ולשבור שיאים.