למקרה שלא ידעתם או שאתם פשוט חדשים בטיקטוק, העיתוי בו אתם מעלים פוסט חדש בטיקטוק הוא קריטי לקביעת ׳חיי המדף׳ שלו ועד ויראלי הוא יכול להיות.
לכן, טיימינג הוא מרכיב שחשוב לקחת בחשבון בכל פעם שאתם באים לסחוט את ההדק ולהעלות סרטון חדש בטיקטוק, וכך הסרטון שלכם יגיע לכמה שיותר אנשים.
איך למצוא את הזמן הנכון?
אומרים שרומא לא נבנתה ביום אחד, נכון?
תאמינו או לא, הדבר נכון גם לגבי תהילת-טיקטוק. כדי למצוא את חלון הזמן האידיאלי ביותר לפרסום, צריך סבלנות ונכונות לניסיון וטעייה עד שמצאתם אותו.
׳ניסיון וטעייה׳? איך עושים את זה?
פשוט מאוד.
בוחנים את נתוני המעורבות והאינטרקציה השונים בכל זמן נתון, ובודקים מתי ׳קצרתם׳ יותר פירות, כלומר מתי קיבלתם יותר לייקים ועוקבים לטיקטוק.
עוקבים
מעבר למציאת הזמן הנכון, מספר העוקבים שלכם הוא גורם נוסף שמשפיע על כמה רחוק (כלומר, כמה אנשים ייחשפו לסרטונים שלכם) יגיע הסרטון שלכם.
כן, לא סתם יש נהירה מטורפת של עסקים ומשתמשים פרטיים לאתרים שספקים שירותים לטיקטוק (מחפשים בנרות אתרים כאלה ולא מוצאים? הנה הסיקור של צוות fyp על כמה אתרים מובילים בתחום), כמו למשל קניית עוקבים לטיקטוק.
עניין המעורבות הוא גורם פטאלי לקבוע לאיזו רמת חשיפה הפוסט החדש שלכם יגיע.
לכן, אם עדיין לא עשיתם את זה עד עכשיו, מומלץ להצטייד בכמות מרשימה של עוקבים (שמעבר לעניין החשיפה, נראים משכנעים בעין לטיקטוקרים שנתקלים בעמוד שלכם לראשונה, ומעודדים אותם להוסיף עוקב גם הם, כי העוקבים הרבים שלכם הם סימן לכך שהעמוד שלכם מייצר תוכן איכותי ומעניין).
לסיכום
בכתבה זו, צוות fyp הבהיר שני אלמנטים משמעותיים מאוד המעצבים ומשפיעים על חיי המדף של הסרטונים שלכם בטיקטוק - מציאת הזמן הנכון להעלות סרטונים חדשים, וכמות העוקבים שיש לעמוד.
אנחנו ממליצים בחום ׳לעשות את שיעורי הבית׳ שלכם בעניין ולהתכוונן בהתאם, כדי להגדיל כמה שאפשר את הסיכויים שהסרטונים שלכם בטיקטוק ׳יתפוצצו׳!